Algemene informatie Thuisfruit.nl

Bestel en leverdagen:

Maandagavond in huis?
Uw bestelling moet zondagavond uiterlijk 20:00 geplaatst zijn.

Vrijdagavond in huis?
Uw bestelling moet donderdagavond uiterlijk 20:00 geplaatst zijn.

Afhalen?
Uw bestelling moet uiterlijk ’s avonds 20:00 geplaatst zijn.
De bestelling kunt u de volgende dag afhalen in onze winkel;

Woensdag tm Donderdag: 09:00- 17:30
Zaterdag: 09:00 – 17:30

Aan het eind van uw aankoopproces kunt u aangeven wanneer u uw bestelling bezorgd wilt hebben of wilt afhalen. Dit kunt u doen door een dag naar keuze te selecteren in de agenda.

Pinnen is mogelijk in onze winkel.

Thuisfruit.nl bezorgd in eigen beheer op maandagavond en op vrijdagavond.

Bestellingen buiten onze regio worden verzonden per koerier in een gekoelde verpakking. Hiervoor werken wij samen pakketdiensten die gespecialiseerd zijn in het transport van levensmiddelen.

Wijzigingen met betrekking tot bestel en bezorgdagen worden tijdig en duidelijk kenbaar gemaakt via de website en sociaal media.

Betalingen.
Bestellingen die gedaan worden op thuisfruit.nl kunnen bij voorkeur worden voldaan via IDEAL.
Deze wijze van betalen is veilig voor ons maar ook voor u!
Indien u liever betaald bij aflevering verzoeken wij u contant geld in een gesloten enveloppe te voorzien van naam en ordernummer. Gelieve dit tijdig klaar te leggen voor onze bezorger.
Uiteraard voldoen wij aan alle veiligheidsaspecten met betrekking tot online verkoop.

Bezorgkosten.
Thuisfruit.nl hanteert geen bezorgkosten.
Onze bezorgers rijden op maandag en vrijdag in alle woonwijken van de betreffende steden en dorpen.
Aangezien wij optimale routes kunnen plannen houden wij de kosten laag en deze besparing resulteert in € 0 bezorgkosten.

Bestellingen die wij niet in eigen beheer kunnen bezorgen worden per pakketdienst bezorgd. De kosten daarvan worden u kenbaar gemaakt tijdens het bestelproces.

Service.
Wanneer gebreken aan geleverde producten worden geconstateerd, dienen deze direct na constatering of in elk geval binnen 12 uur na aflevering, per e-mail of telefonisch te worden gemeld aan Thuisfruit.nl . Er dient een foto van het zichtbare gebrek te worden meegezonden. Dit kan gemakkelijk via de WhatsApp service op onze site. Hier kunt u een bestand toevoegen.
Thuisfruit.nl zal dan zo spoedig mogelijk contact opnemen met de klant om een antwoordt en oplossing te bieden.
Wij streven ernaar om dit binnen 1 uur te doen.

Bestelling annuleren.
Wanneer u een bestelling heeft gedaan bij de Thuisfruit.nl, welke u niet meer wenst door te laten gaan, dient u een mail te sturen naar info@thuisfruit.nl. Hierin vermeld u uw bestelnummer en persoonsgegevens, waarna zal worden beoordeeld of uw bestelling geannuleerd kan worden. Uw bestelling kunt u kosteloos annuleren indien u dit doorgeeft voor 20:00 op de vooravond van uw bezorgdag.

 

 

Thuisfruit.nl
KvK: 51204398
BTWnr: NL001851563B24
Vestigingadres: Fernhoutstraat 2 , 8266 EA Kampen

Open chat
Kunnen wij je helpen? Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar tussen 08:00 en 20:00.